بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدلD2S-1037
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدلD2S-1037

دوو ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟

دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است. یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود. یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد. فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد میشوند کره ای می باشند.

در قسمت زیر تاریخچه شرکت دوو را مطالعه بفرمایید تا پی به اعتبار این شرکت و تلاش شرکت انتخاب سرویس در خصوص تولید یک محصول با کیفیت ببرید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

اکنون برند دوو دارای چند سایت جهانی بوده و در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی می باشد همچنین این برند  لوازم خانگی اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنیا بدون محدودیت ارسال می کند و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد .

 

خدمات پس از فروش یخچالساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 چگونه است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت دوو رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر اصولی و حرفه ای یخچال دوو شما در منزلتان حاضر شوند.

 

یخچال فریزر سایدبای ساید دوو D2S-1037 دارای یخساز و آب‌سردکن اتوماتیک است و در فصل‌های گرم سال نیازی به باز کردن در یخچال ندارید و همیشه به آب و نوشیدنی خنک دسترسی دارید. دارای گرید مصرف انرژی A+ است که باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود. دارای نمایشگر LED لمسی است و تمام اطلاعات لازم از جمله دمای یخچال و یا شرایطی که دارد به شما اطلاع می‌دهد. 

 

یخچال فریزر سایدبای ساید دوو D2S-1037 

دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که دوام طولانی دارد و سر و صدای یخچال را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. دارای سیستم بدون برفک است و نیازی به تمیز کردن برفک ندارید. این یخچال گنجایش خوبی دارد و شما می‌توانید همه مواد خوراکی را بدون نگرانی خرید کنید و تا مدت طولانی با همان کیفیت و طعم اولیه نگه‌داری کنید. گردش هوای چندگانه باعث می‌شود که هوای خنک و تازه در تمام یخچال به‌صورت یکنواخت وجود داشته باشد و مدت بیشتری مواد غذایی تازه باشند. 

مشخصات 

  • آبسردکن
  • یخساز 
  • بار خانگی 
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • نمایش‌گر LED  لمسی 
  • گردش هوای چندگانه 
  • مصرف انرژیA+
  • محفظه مناسب میوه و سبزی 

 

ویژگی ظاهری 

ظاهر زیبا و شیک این یخچال جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما می‌بخشد. قسمت بیرونی یخچال از فولاد ضد زنگ است. ابعاد این یخچال به‌صورت 181.6*92*91.6 سانتی‌متر است و وزن 115 کیلوگرم دارد. 

 

ویژگی یخچال

دارای دو عدد کشو برای نگه‌داری سبزیجات و میوه است که تا مدت طولانی با همان تازگی و کیفیت اولیه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و برای افرادی که خرید ماهانه و هفتگی انجام می‌دهند بسیار کاربردی و مناسب است. 5 طبقه برای نگه‌داری مواد غذایی دارد که جنس خوبی دارند و نشکن هستند و دغدغه‌ای در این مورد نخواهید داشت.

ویژگی فریزر

فریزر 3 طبقه و 3 کشو دارد درب فریزر نیز 3 طبقه دارد شما با خیال آسوده می‌توانید همه مواد غذایی را با نظم و سلیقه خود قرار دهید و محدودیتی از بابت فضای مورد نظر نخواهید داشت. دارای سیستم سرمایش سریع است که در مواقعی که عجله دارید بسیار کمک کننده است و باعث صرفه‌جویی در زمان و حتی انرژی نیز می‌شود. 

 

سایر ویژگی‌ها

وجود هوم بار باعث می‌شود که سرما به داخل یخچال بازتابش داشته باشد و دسترسی راحت‌تر به مواد مورد نظرتان را فراهم می‌کند. فناوری هشدار باز بودن درب از آسیب رسیدن به یخچال و جلوگیری از هدر رفت انرژی تاثیر زیادی دارد. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی ارتفاع پایه‌های جلویی یخچال را تنظیم کنید. سنسورهای کنترل دمایی در یخچال باعث تنظیم دما می‌شود. فیلتر سه‌ لایه تاثیر فوق‌العاده‌ای برای جلوگیری از پخش شدن بو مواد غذایی دارد در نتیجه موادی که در یخچال نگه‌داری می‌کنید با طعم و مزه طبیعی و اولیه هستند. ‌ظرفیت این یخچال 36 فوت است. 

 

ویژگی های طلایی یخچال ساید بای ساید دوو مدل1037

یخچال و فریزر دوو مدل D2S-1037SS مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است. این سامانه سنسورهای دمایی دارد که به طور مستمر دمای محیط داخلی یخچال و فریزر را اندازه‌گیری کرده و داده‌ها را به پردازشگر الکترونیکی مرکزی ارسال می‌کند. پردازشگر مرکزی با توجه به دمای تنظیم شده توسط کاربر، عملکرد کمپرسور را در بهینه‌ترین حالت قرار داده و سرمایش یکنواختی را در یخچال فراهم می‌کند؛ در نتیجه میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه، سالم و پرطراوت می‌مانند. - سامانه فیلترینگ سه لایه به کار گرفته شده در این محصول، با حذف بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و آلاینده‌ها، طعم و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می‌کند. - یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل D2S-1037SS مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. با توجه به طراحی مناسب این محصول، محفظه یخ ساز روی درب فریزر با عمق مناسب، جهت افزایش فضای فریزر تعبیه شده است.  - لامپ های LED به کاررفته در این یخچال فریزر، نور آبی رنگی دارند که باعث می‌شود موادغذایی به رنگ طبیعی خودشان دیده شوند. این لامپ‌ها گرمای کمتری ایجاد می‌کنند که باعث حفظ تازگی موادغذایی می‌شود. - این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A+ است و در نتیجه جز کم مصرف‌ترین یخچال‌ها به شمار می‌رود.  - وجود سامانه بار خانگی بر روی درب این یخچال، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید به مواد غذایی پرمصرف و نوشیدنی‌ها دسترسی یابید بدون آنکه نیاز به بازکردن درب یخچال داشته باشید.





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدلD2S-1037 , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: